Om Vejle Idrætshøjskoles Elevforening

Elevforeningens fornemste opgave er at skabe et sammenhold omkring Vejle Idrætshøjskole for alle de tidligere elever, der gerne vil vedligeholde kontakten med hinanden og skolen. Det gør vi bl.a. ved at hvert år i august at invitere til en stor gensynsweekend for alle tidligere elever og udsende nyhedsbreve.

Formålet med Elevforeningen

Få medlemsskab af elevforeningen

Det er gratis at være medlem af Elevforeningen.

Som medlem modtager du bl.a. et nyhedsbrev, og du kan tilmelde dig vores forskellige arrangementer. Det eneste det kræver er, at vi har din mailadresse. Hvis du ikke modtager nyt fra os, kan du tilmelde dig her på siden.

Hvilken årgang hører jeg til?

Du hører til den årgang, du går ud med. Hvis du går ud i efteråret 2013, så hører du altså til årgangen 13/14 - også selvom du måske startede i foråret 2013.

Hjælp din gamle skole!

Som tidligere elev er du den allerbedste ambassadør for Vejle Idrætshøjskole.

• Få elever til at starte på højskolen. Du kan hjælpe os ved at fortælle vidt og bredt om, hvor fedt det er at gå på VIH. Og for hver elev du skaffer, kan du deltage gratis i den efterfølgende Gensynsweekend. Du skal bare bede den kommende elev skrive dit navn på sit tilmeldingskort.
  • Bliv medlem af fonden. Ved at støtte højskolens fond, kan du gøre en stor forskel for skolen. Få medlemsskab af fonden.

Kontakt Elevforeningen

Hvis du har spørgsmål til Elevforeningens arbejde, forslag, kritik eller andet, er du selvfølgelig meget velkommen til at skrive til elevforeningen@vih.dk.

Du kan også skrive til et af medlemmerne af elevforeningens bestyrelse.