Persondatapolitik for Vejle Idrætshøjskoles Elevforening

Dette er Vejle Idrætshøjskoles Elevforening persondatapolitik.

Elevforeningen har brug for at indhente personoplysninger om medlemmerne i forbindelse med indmeldelse. Elevforeningen anvender alene disse personoplysninger med henblik på at kunne invitere til arrangementer og orientere om elevforeningens arbejde..

Elevforeningen indsamler almindelige personoplysninger om et medlem som fx navn, adresse, telefonnummer, e-mail, nationalitet og årgang på skolen.

Elevforeningen opbevarer disse stamdataoplysninger indtil de eksplicit og skriftligt ønskes fjernet fra kartoteket. Kartoteket opbevares sikkert i Google Suite, og kun betroede medlemmer af elevforeningens bestyrelse har adgang til kartoteket.

Som medlem af foreningen og som deltager på elevforeningens arrangementer er det underforstået, at billeder fra arrangementerne må deles på Elevforeningens Facebook-side og andre sociale medier. Man kan til enhver tid bede om at få taget et billede ned.

Billeder bliver ikke brugt i markedsføringen med mindre man bliver direkte spurgt.